Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" brand"
78 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kondak A., Konior A., Tarczydło B. SELECTED UNDERTAKINGS OF SHARING TRANSPORT SERVICES BY CONTEMPORARY CONSUMERS: RESEARCH RESULTS pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Gomoła B., Jaska E., Werenowska A. Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu wizerunku marki pdf
3. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Bogusz M. Zarządzanie produktami turystycznymi na przykładzie lokalnych grup działania pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Krawiec W. BUILDING A BRAND FOR THE CITY OF LODZ: MOTIVATING AND DEMOTIVATING FACTORS FOR MANAGERS OF CULTURAL INSTITUTIONS pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Lupa-Wójcik I. STUDENT ATTITUDES TOWARD THE USE OF CHATBOTS IN CUSTOMER SERVICE pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Anders-Morawska J., Augustyn A., Hereźniak M. Inteligentne zarządzanie dziedzictwem kulturowym w procesie budowania marek miast pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Łukasiewicz K. Przyjazdy turystów zagranicznych do Polski oraz ich wydatki w latach 2014-2017 – charakterystyka i perspektywy rozwoju pdf
8. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Roth A., Zawadzki T. INSTAGRAM AS A TOOL FOR PROMOTING SUPERFOOD PRODUCTS pdf
9. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Mussina K. Modern challenges of creating tourism brand of Kazakhstan pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Idzik M. Pozycja konkurencyjna banków spółdzielczych w segmencie mikroprzedsiębiorstw pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Lemanowicz M. Rola promocji w kreowaniu wizerunku regionu – instrumenty, narzędzia, trendy. Przykład województwa świętokrzyskiego pdf
12. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Larina Y. Innovation and marketing strategies of enterprises on the innovative food products market pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Augustyn A., Florek M., Hereźniak M. W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Mazur J., Sznajder A., Targański B., Witek-Hajduk M., Zaborek P. Cechy domen internetowych polskich marek eksportowych a specyfika branży pdf
15. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Michalski E. Enterprise branding strategies pdf
16. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Rukuižienė R. Formalization of brand marketing management in the food industry pdf
17. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Boshnjaku A., Kapaj A., Muca E., Thoma L. Brand awareness and consumer profile for milk: case of the Tirana market, Albania pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Werenowska A. Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2016
Drab M., Werenowska A. Cultural Aspects of Employer Branding pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Grębowiec M. Rola marki w procesie podejmowania decyzji zakupu produktów mleczarskich na przykładzie rynku jogurtów pdf